Firma produkująca surowce wtórne tworzyw sztucznych z recyklingu
Wstęp
Rozpoczęliśmy współpracę od wstępnej analizy i szczegółowego brief’u ze strony Klienta, co pozwoliło nam zidentyfikować główne przeszkody utrudniające skuteczną realizację projektu.
Zakres projektu
Identyfikacja wizualna
Strategia marketingowa
Pozycjonowanie SEO
Indywidualny projekt strony internetowej
Przygotowanie treści i grafik
Budowa strony internetowej
Wdrożenie technologii pomagającej w zrozumieniu potrzeb użytkowników
Wyznaczone cele
Głównym celem nowej strony internetowej jest zbieranie danych kontaktowych od rolników zainteresowanych dotacjami oraz umożliwienie im łatwego kontaktu z doradcami. Strona powinna stanowić wartościowe źródło informacji na temat systemu IPR.
Problemy i wyzwania
Branża B2b (Business to business)
Firma B2b równi się diametralnie od popularniejszych modeli b2c (Business to Customer). Dlatego całą strategię marketingową musieliśmy dostosować do tego modelu.
Zawężone i specyficzne grono odbiorców
Wyzwaniem także było dosotsowanie komunikacji do docelowego klienta, czyli właściciela firm produkcyjnych tworzyw sztucznych.
Zastosowane rozwiązania
Dedykowany formularz
Aby skonsultować pewne kwestie związane z produktami lub maszynami, firma JM Trade kieruje swoją komunikację do firm produkcyjnych. Jednym z wymogów jest możliwość przesłania zdjęć produktów lub maszyn. Dlatego też formularz kontaktowy na stronie internetowej firmy JM Trade został dostosowany i zawiera opcję dodania pliku, co ułatwia proces komunikacji.
Łatwe do konsumowania treści
Treści łatwe do przyswojenia pozytywnie wpływają na zaangażowanie użytkowników. W połączeniu z odpowiednim designem, skłaniają użytkowników do dłuższego pozostania na stronie, co zwiększa szansę na zdobycie większej ilości informacji o firmie.
Wezwanie do działania
Sekcje zachęcające użytkownika do podjęcia działań są kluczowe dla zwiększenia konwersji na stronie internetowej. Naszym głównym celem jest pozyskanie danych kontaktowych odwiedzających, a to właśnie te sekcje stanowią 90% sukcesu całej strony. To w nich kryje się cała magia.
Podsumowanie
Przebudowa strony internetowej JM Trade pozwoliła na jej całkowite odświeżenie i uwiarygodnienie jako rzetelnej i godnej zaufania firmy. Nowa strona zawiera pełną i istotną informację o działalności firmy, co pozwala klientom poznać ją dokładnie i skutecznie odpowiada na wszelkie ich pytania i wątpliwości.